Önceki hamileliğim de ben de okulun kapanmasına 2 hafta kala 32. Haftamda çalışabilir almıştım temmuzun 17 sinde doğum yapmıştım ve o haftaları aktarbilmiştim öyle hatırlıyorum 🙊🙈yanlış hatırlamıyorsam. Şimdi yine hamileyim ve ağustosa gelıyo doğum Ama benım 32. Haftam 29 hazirana denk gelıyo seminerler online olmayacaksa çalışabilir alabilirim sanki Deneyecem şansımı