gls1310 Kızlarr ikizlerime isim seçiyoruz hadi bakalım 🤣🤣 Bir kız bir erkek ben Altay-Aybilge beğeniyorum olsun istiyorum eşim Aybilgede kararsız. Altayın yanına uyumlu başka öztürkçe kız isimleri önerilerinizi bekliyorum ❤️❤️
merve_tp gls1310 ayy cok güzel isimlerrr💕 ikid biri erkek biri kız çok tatlı hayırlı olsun. Ayça olabilir 🤗
gls1310 karaelmas01 amin canım aybala bende çok beğeniyorum bana kalsa koyarım ama eşim beğenmedii🙂↔️🙂↔️
gls1310 cuteregina Evet İlay çok güzel arkadaşımın kızının adı. Ben Umayda çok beğeniyorum ama eski türkçede tanrıça ymış anlamı dinen caiz değilmiş😔
seeviim gls1310 ay o anlam uydurma ya umay ana da fatma ana gibi güçlü cesur bereketli öncü kadın karşılığına sahip birileri öztürkçe isimlerden rahatsız olduğu için böyle şeyler söylüyorlar
Havin49_ gls1310 bencede Aybilge aybala bunlar hiç hoş değil daha hoş isimler koyabilirian ben öz Türkçe isimleri pek bilmiyorum ama bu ikisinde yakışmıyor bence eşinizi dinlemelisiniz
gls1310 Eboz ay evet benimde çevremdeki bilge isimleri çok akıllı maşAllah isimler karakteri çok etkiliyor . Ben ikna edeyim 🤭🤣