ZeynepAraz benimde aşırı derecede bel ağrım oldu baya dakikalara düştü aralıgı doktorumu aradım hemen hastaneye gitmemi Doğum sancısı olabileceğini işimizi garantiye almamızı söyledi hastaneye gittim ama maalesef yalancı sancılarmış 39 haftalık hamileyim doğumumun yakın olduğunu söylüyor bence sizde gitmelisiniz hala devam ediyorsa sancınız işinizi garantiye almakta fayda var