Bu gün son yarın sabah inşallah doğuma gidiyorum hem gebeliğe doymadım hem de bi an önce kavuşmak istiyorum ne kadar zor da olsa şikayette etsek insan biterken buruk oluyor hem duygusal hem mutlu hem kaygılı hem de korku doluyum hareketlerimi kısıtladığı sağımdan soluma dönemiyorum diye şikayet ettiğim ama hareket edince içinde bebeğimin olduğunu hatırlatan göbeğimle son günüm 🥹