Azeok Kızlar merhaba ben 32 haftaya kadar çalıştım. SGK dan ücret kaç gün içinde raporu aldığınızda yattı sizee ?arayıp nereye sorabilirim ne zaman yatacağını🤷🏻♀️?
yagiz_didem Azeok muhasebecıne bağlı benım ılk dogumumda aylık bıldırıyodu her ay yatıyordu ama tek sefer yaparsa rapor bıtısınde 20 gün içinde yatıyor. 170 den oğrenebılırsınız kaç güne cıkacagı
ikizlerimibeklerken95 Edevlette raporum görünüyor 31.03.2026 da başladı ama para ne zaman yatıyor bilmiyorum alo 170 var sgk bağlanıp detaylar öğrenilebiliyor onu arayacağım olmazsa, bilgisi olan varsa üste çıksın