Bumah Kizlar cis kokusu sanki disari cikiyo molfixde cok nadir oluyor ama ben mi yanlis algiliyorum yoksa cis mi kokuyo beze bakiyorum elimle kontrol etmesem isedigi bile belli degil cocugun cok arada oluyo yoksa sidignde mi bi sorun oluyo sastim kaldim
myangelson Bumah hangi Molfix premium serisinde bizde de aşırı koku oldu. Ama otekilerde yasamadim bunu. Bir de sabahları kokuyorsa o da normal
Bumah sarilale123 ya aslinda cok memnundum son 1 haftadir ara ara sidik kokuyo çocuk bildiğin komple degisiyorum acaba ustune falan mi degdi diye yok yani anlamadim gitti bezlerde acaba dolandiricilik olur mu ya sahte bez gibi bunu dusundum
Bumah sarilale123 bende ya migros ya e ebebek aliyordum gecen esime aldirdim mopastan aldi ondada asiri kokma var bi bezlere dokunmamislardi onada dokundularsa pes yani
Bumah myangelson premiun ve smart fit de yasamadim mavi pakette yasamadim suanda onu kullaniyoruz aksi gibide 128 li aldi yok sadece sabah olsa hadi gece degismiyorum altini diycem gun icinde 3 saat arayla hatta bazen kisa suruyo aralari ama kokusu var 2 sefer cocugu yikadim o yuzden teninde mi kaldi cis diye ama yok bez kokuyo
myangelson Bumah premiumdan nefret etmiştim o koku yuzunden. 2 kere aldım denedim yok yani kokuyorsu bıraktım bende premium sonradan
Bumah sarilale123 evet ya mama kullananlarin Allah yardimcisi olsun hep bi supheyle kullancaklar Allah islah etsin masum bebeklerle ugrasanlari insallah