gamzeznc yani siz yine de ülkeyi göremesenz de yarınki muayenede kan grubunuza bakarlar kan uyuşmazlığı var mı diye ve folik asit başlanır eğer kullanmadıysanız daha önce ama kese için henüz gerçekten erken bir de eğer devlet hastanesine muayene oluyorsan Vajinal ultrasonla bakmıyorlar karından ultrasonla da beta 3000’lerde olmalı ki öyle göresin ben bebeği öğrendikten sonra yaklaşık bir gün bekledim doktora gitmek için çünkü biliyorum ki gözükmeyecek bebek hemen ve ben de daha çok strese gireceğim o yüzden hepsini görmek için bir anda tek seferde gittim daha rahat oldu