aysima56 Kızlar adetim 3 gecikti normalde 37 döngüm 40 gün oldu sabah ilk idrarla yapmadım tiroidim vardı ilacımı içtim yeni yaptım sizce var mı
aysima56 fatimasaliha Yaaa yemin ederim ışık altında izliyorum allahım nolur olsun 1 yıl oldu kimyasaldan sonra 9 aydır deniyorum nolur dua edin
buketdeniz19 aysima56 erken gebelik testi yap varsa çıkar kaset testler biraz daha geç algılıyor çünkü ben adetime 4 gün kala erken gebelik testi ile öğrenmiştim kaset testte çıkmamıştı
cuteregina Yani ben göremedim ama emin olmak için erken gebelik testi daha mantıklı oh daha hassas olduğu için hemen çıkıyor
elakemal aysima56 ben üstteki kaset testte çok hafif gölge gördüm bunda da var inşallah kanda da çıkar 🌸