blnmyld Kızlar, 13+3 haftalığım Dün gece sanırım uyurken ağrım oldu sabahta hafif sancım oldu batma gibi sancılar ama geçti hemen sizde de bu oluyor muydu yoksa ben miyim tek dikkate alınması gereken birşey mi
fatmabaki blnmyld bende 13+2 yim bende bugün mide mi karın mı anlamadığım bir ağrı ile uyandım mideyi üşütürsün ya öyle bir ağrı 2 kere de büyük tuvalete çıktım hatta ishal değil ama yumuşak şekilde şu an aman aman ağrım yok ama değişik bir his var normal herhalde karın içi büyüyor diye düşünüyorum bağırsak hareketi yaşanıyor