searain elakemal bu ay hiç ovulasyon takip etmedim döngüm 36 günde bir oluyor, bat tan 14 gün çıkardım o haftayı komple 1 gün değerlendirip 1 gün dinlen şeklinde geçirdik ertesi hafta da hamile olduğumu öğrendim
elakemal searain ay ne güzel denk geldiği zamann vücudu dinledikten sonra teste gerek kalmıyor demekki hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın🌸
mrmother  benimde 3 mayıs bat 1 haftadır kasık ve bel ağrım var normal test yaptım çıkmadı ama bir gün kala yaptığım ovülasyon testi bu şekilde kafam çok karışık
elakemal bebegimibekliyorum__ dedim ya seninle aynı ilerliyoruz bende 25 den itibaren sayıyorum 7-8 bat
elakemal bebegimibekliyorum__ yok bekliyorum 4 tane test var elimde çarşamba başlıycam inşallah ama çok zor tutuyorum kendimi🙈
pkoslubiri biranmeselesi merhaba adet oldunuz mu acaba bende 3 nisanda adet oldum duphaston kullandim normalde 7 tane ilac icip hata olmustum gecen ay bu ay 17. Ilacimdayim hala olamadim gebelik olabilir mi ki sizde durumlar nasil
biranmeselesi pkoslubiri evet canım ben 20 tane kullanıyorum 1 kutu yani ⅘ gün sonra adet oluyorum bu ayda oldum maalesef