musego Bu akşam yumurta çatlatma iğnemi vurdum hayırlı haberler le gelir inşallah başka kimse varmı böyle tedavi gören 🥺♥️
Sezei musego Bende kullandım kuzum 27 ocakta iğneyi vurdum 29 ocak perşembe aşılama oldum aşılama olduğum gün ertesi günü değerlendirdik 15 haftalık hamileyim inşallah sizinde tutar güzel haberlerle gelirsiniz ❤️
gizemsultan94 Bende çatlatma iğnesi vuruldum 27 martta ve şu an hamileyim Allahım sizlere de nasip etsin 🙏🏻
ballim_dunya gizemsultan94 ay amin inşallah 🙏🏼 ilişki günleriniz nasıldı birde kaç mm ve kaç yumurtanız vardı acaba
gizemsultan94 ballim_dunya doktor bana mm detayı söylemedi ama biri daha iyi olgunlaşmış dedi iki tane vardı biz iğne vurulmadan bir gece önce sonrasında cumartesi günü birde pazartesi günü yaptık sonraki periodda 2 günde bir
esavas27 8 nisanda vuruldum ama sanırım adet olcam 3 gündür sadece peçeteye gelen kahverengi akıntım var 3 gün önce test yaptım negatif bat 28 Nisan
ballim_dunya gizemsultan94 bende iğne günü ve iğneden sonraki gün yaptım devam etsem mi acaba ilişkiye perşembe iğne vuruldum perşembe cuma ilişki oldu daha yok yine de ilişki olmalı mıydı
musego gizemsultan94 benimde birtanesi çok iyi büyümüş bende pazar günü vuruldum iğne ondan öncesi yapmıştık doktor birde pazartesi salıda çok önemli dedi bize hayırlısı olsun
havva_5 ballim_dunya bence iyi değerlendirmişsiniz mesela ben cuma iğne olduğumda doktorum cumartesi ve pazartesi günlerini değerlendirmemizi söylemişti. Eşinizde sperm sorunu yoksa üç gün üst üste değerlendirmeyi öneren doktorlar da var. Umarım güzel sonuçlar alırsınız
gizemsultan94 ballim_dunya 2 günde bir devam edin demişti doktor bize ama sizin doktor özel olarak birşey söyledi mi
ozgeysr nur2337 13. gun silik gormeye basladim 18. gune kadar koyulasma takip ettim 18. gun kan verdim