Şu anda 39+3 teyim az önce sanki bebeğimin kafası döndü gibi hissettim normalde doğum pozisyonundaydı ama sanki makat geliş oldu gibi hissettim bu saatten sonra bu mümkün mü yani bebek o kadar pozisyon değiştirecek günü geçmedi mi bilgisi olan var mı