clementine16 nisanur_klc bi de kalkınca uykunu almış gibi hissediyosun halbuki daha uyuman lazım 🤦🏻♀️
clementine16 nisanur_klc evet tüm kışı şort tişört pijama ile geçirdim ince giyinip örtünmek favorim😬
clementine16 eyoplk umarım tekrar uyuyabilmişsindir 10 gün sonra ilk kez deliksiz uyumuşum ben biraz dalmam uzun sürdü ama
eyoplk clementine16 hayır hala ayaktayım sersem gibiyim uykusuzluk baş ağrısı yapıyor insanın başı ağrıdığı zaman mideside bulanıyor
clementine16 eyoplk çok sıkıntı ben de o şekil işe geliyordum bitik halde bugün uyudum nispeten daha iyi çalışabiliyorum uykusuz geçmiyor asla bi öğlen uykusu yaparsın inş
eyoplk clementine16 Allahtan çalışmıyorum evdeyim evdeki işlerimi bile adam akıllı yapamaz oldum tansiyonum düşüyor gözüm kararıyor başım dönüyor kemiklerim batıyor resmen daha şimdiden böyle ağrı oluyorsa sonunu düşünemiyorum
seniseviyorumallahim clementine16 normal olan uyuyamamak aslında. Allah uykuyu çok seven vücudumuza uykusuzluğu öğretiyor. Korkmayın. Çünkü bebek doğduktan sonra hızlı bir şekilde uyanıp müdahale etmeniz gerekecek. Uykusuzluğa ne kadar çabuk alışırsanız o kadar iyi
clementine16 seniseviyorumallahim son haftalarda olsaymış iyiymiş gerçekten 4 saat uykuyla 1000 kişilik okulda çocuk gürültüsü baş ağrısından bir haftadır ölü gibiydim çok şükür 2 gündür benim biraz daha iyi durumum 30lu haftalarda tekrar bekliyorum uykusuzluğu bebişime hazırlık olsun olcaksa da🥹🐥
seniseviyorumallahim clementine16 uykusuzluğa adapte olamayan kadınlar ağır depresyon geçiriyor bu süreçte. Allah vücudu son 2 ayda hazırlıyor. Benim 3. Bebeğim doğacak inşallah.. Diğer çocuklardan antremanlı olmama rağmen (geceleri muhakkak 2-3 kez uyanırdım) şuan çok zorlanıyorum mesela. Hem uyuyamıyorum hemde uyuyamadığım için vücudum dinlenemiyor ve karnım ağrıyor
endlesslove1 clementine16 ayy aynı durumdayım şuan bir sağa bir sola dönüyorum döndükçe de idrara sıkışıyorum
twobabymomm clementine16 ben de 28 deyim gece 5 6 kere kalkıyorum hele birde 33 34 ten sonra hiç uyuyamam kızımda öyle olmuştu 🫠
marble Bende 27 haftalık hamileyim 4 gündür uyuyamıyorum saat kaç oldu gram uyku yok ve de uykumu almış gibiyim günde toplasan 3 saat uyumuyorum böyle nasıl olacak nasıl geçecek bilmiyorum çok zor hiç ağrım dizim hiç bişeyim yoklama uykuda yok
yenidennnn marble benimde aynı gece olunca birşey oluyor olan uykum kaçıyor 3 saat uyku ile geziyorum çok ilginç ya döndükçe daha da içim sıkılıyor gecenin bir saati