jlde Geceleri psikolojim çok kötü oluyor neden bilmiyorum çok sinirli üzgün ağlamaklı oluyorum ağlıyorum böyle bağırıp çağırmak istiyorum
vanilya_kokusu_ jlde benimde lohusa dönemim de öyleydim sinir küpü oluyordum gerçi hala ayniyim 41 günlük bebek sürekli bağırıp çağırmak istiyorum bilmiyorum niye
dilekmom6 Benim de gündüzleri öyle oluyor sadece düşünüyorum hayatı sorguluyorum üzülüyorum ve ağlıyorum.
mommaaysenur dilekmom6 tek değilmişim ya gerçekten bu hormonlar neymiş boyle insana hayatı sorgulatıyor herşyden soğutuyor bıktım bende bir gün iyiysem 2 gün kötüyüm ya hakkımızda hayırlısı
jlde dilekmom6 eşim in beni duygusal olarak boşlukta birakmasindan kaynaklandığını düşünüyorum sizde de aynı mı
jlde nazlide eşim in beni duygusal olarak boşlukta birakmasindan kaynaklandığını düşünüyorum sizde de aynı mı
nazlide jlde aslında eşim elinden geldiğince destek oluyor ama hormonlardan kaynaklı böyleyiz sanırım bence normaldir