flover0 akşam 7 gibi yemiştim maalesef son ay olduğu için çok sık acıkıyorum. geceleri uyuyamadığım icinde rahatsız etmiyor eğer çikolata tarzı şeyler yemezsem rahatım ama tatlı şeyler sabaha kadar kavuruyor 🥲 doymadım desem yeridir ama fazlasını da yiyemiyorum sanki bebeğe yer kalmıyor kaskatı kesiliyor karnım🤦🏻♀️