Kızlar bugün 3. Gün yirmilik dişim şişti. Ağzımı açmakta zorlanıyorum karanfil vs 1-2 saat rahatlatıyor ama geçmiyor. Çektirmeme de annemle eşim yanaşmıyor açıkçası bende korkuyorum 19+2 hafta olduk. Bu haftalarda çektiren bebekte sıkıntı yaşayan oldu mu ? Benişimin kalbinde parlaklık var zaten çok canım sıkkın