Momlife_ ben ilk doğumumda illede philips aventin bineronlarından alcam diye tutturmuştum birde sadece bir tane değil setini falan düşünüyordum sonra malum fiyatlarından dolayı almadım şoka gelmişti bir tane gittim onu aldım ve inanır mısın bir kere bile kullanmadım emziriyordum çünkü normal sonra sonra su içiririm falan dedim onu bile yapmadı bebeğim. İlk 2 gün sütüm gelmediği için mama vermiştik onu da şırıngayla gösterdi hastanedeki hemşire öyle yaptık 2 gün zaten gayet de iş gördü. Şimdi siz de yine uygun olanlardan bir tane alın baktınız biberon lazım oldu ileriye doğru daha iyisini alırsınız