aslanbarlasss zelih8a8wa ne yediniz acaba hamilelik boyunca bendebebeğime kilo aldırmaya çalışıyorum da
esilaabla İlk çocuğum 37 haftada 3500 kiloydu doktor iyi demişti, bunun yanında gebelik şekeri vs olup olmadığı önemli bence benim yoktu
sevgiciftel zelih8a8wa evet oluyor 4 üstü de oluyor ama daha zor olabiliyor anne açısından, kesi atma vs durumları oluyor
nurhuma17 zelih8a8wa ilk doğumum da 4 kg üstüydü bebeğim devlet hastanesinden talipliydim ve dr asla önermedi normal doğumu ve sezeryan oldum gerçekten de dr dediği gibi iri doğdu bebek
sevgiciftel zelih8a8wa o an o acı hissedilmiyor diyor anneler genelde sağlıkla gelsinler inşallah valla kesi falan hiç düşünmüyorum iyi düşünelim inşallah illa kesi olucak diye bir şey de yok Pendik medipolde arkadaşım çalışıyor ebe olarak kesmemek için zeytinyağı döküyorlar oraya iyice yumuşasın esnesin diye hekim var hekim var
sevgiciftel zelih8a8wa özel hastanelerde sezeryanla daha çabuk döndürüyor doktorlar, devlette zorlayabildiği kadar zorluyor ne yazikki
nuriyegcl zelih8a8wa o an acı hissetmiyorsunuz bende sizin gibi korkuyordum sezaryen olsun diyordum ama sezaryen daha zor bence toparlanma süreci de uzun ben normal doğum yaptım birkaç güne ayaktaydım yani
zelih8a8wa aslanbarlasss her şey yedim zararlı zararsız sürekli acıkıyorum yiyorum meyve cok yedim ben özellikle
1Ali tugcelice07 doğum yapacak olan bir anneye ne kadar da iç açıcı bir yorum öyle. @zelih8a8wa Kontrollü kesi olduğu zaman 4-5dikiş anca atılıyor tamamen doktora bağlı
_Umayinannesi tugcelice07 yok canım sende kalp ameliyatı mı oluyor. Ikı doğum yaptım ikisinde de kesi vardı 3 tada 4 dikişim vardı. O an zaten hissetmiyorsun bacaktanda iğne yapmışlardı ebe adım adım yaptığı herseyı anlatmıştı. Devlette yapmıştım.
minikmucizem26 zelih8a8wa fazla degil bence..benim kızım 37 haftada doğmuştu 2.960 grm 49 cm di..doktor uyumlu demisti
tugcelice07 _Umayinannesi çevremde çoğu kişi iri bebek doğum yaptı plesenta çıkaçmadığı zaman 25 dikiş atılan da oldu , bir hafta önce arkadaşım 3900 bebek doğurdu 24 dikişi vardı olabiliyor iri bebeklerde bu yüzden doktorlar 3500 üstünü sezeryan diyor