babyhm0 gözün aydın olsun canım, bir şey merak ediyorum benim bir yakınımda ikinci doğumunu sezaryan yaptı ve çok kolay ayağa kalktı yani öyle uzun sürmedi hiç ama o ilki de sezaryan olmuş. Sizin de mi ilk sezaryandi acaba bünye alışık olduğu için mi koly geliyor yoksa sezaryan o kadar sanıldığı gibi herkeste zor değil mi onu merak ediyorum