papatiaa herkes farklı bir şey söylemiş uygulamada anlamadım ya bakarsa açılma oluyormuş bilmem ne diyorlar bende zaten bir an önce doğurayım diye bakıyorum. Normalde bebek 4 kilo ve üstüyse sezeryan oluyor diye biliyorum ben 37+4 te gittim 3275 gramdı yani kilosu fazla gibi geldi bana bilemedim bakalım bu hafta yine gidicem kilo durumuna göre karar veriyor herhalde doktor nasıl dogum olacagına