_ebrugenc Nasılsınız anneler anlatın bebişler kaç kilo sizler kaç kilosunuz süreç nasıl gidiyor doğum tarihleriniz belli mi sohbet edelim biraz
Meltem3461 _ebrugenc 34+4 teyim kontrolümüz bu hafta içi olacak merakla bekliyorum vallahi muayene edicem demişt normal doğum istiyorum diyince sanırım çatı muayenesinddn bahsediyordu. Ama şu an çok kararsızım çevremde herkes normal doğumu kötülüyor sezaryan daha iyi diyorlar kararsızım vallahi sizde nasıl durumlar ☺️
dilara060 Meltem3461 çarı muayenesi sakın yaptırmayın diye bir video gördüm az önce dilber_ebe_kirklareli sayfasına bakın Ben de 34. Hafta bu ara karnım çok kasılıyor sizde de oluyor mu bi kaç dk sürüyor geçiyor
_ebrugenc Meltem3461 benim de bu sabah kontrolüm henüz nst ye bağlanmadım normal doğum planlıyoruz doktorumla Her ne kadar sezeryani övseler de sonradan o dikişlerle o sancılarla uğraşmak istemiyorum Doktorum çatı muayenesi yapmadı yapacağını da önceden belirtmedi 34+1 iz bizde şuanda
Meltem3461 dilara060 sağol canım hemen bakacağım, kasılmam var evet ama özellikle sol tarafımda bebek hareketleri de çok canımı acıtıyor ve hep sağ tarafımı yani
_ebrugenc dilara060 bende henüz kasılma yok belki de oluyor ben anlamıyorum bilemedim şuan ama olsa bilirim herhalde
Meltem3461 dilara060 benimde öyle ya nefes alıp verişim etkileniyor çoğu zaman hatta çok keskin acısı oluyor bazen de hareket ettikçe acı oluyor
Meltem3461 dilara060 sizde de akıntı oluyor mu peki akıntı harici aslında şey demek istediğim affınıza sığınarak, idrar kaçırma gibi bir ıslanmanız benim akıntı harici sürekli ıslaklık var iç çamaşırımda biraz ıslaklık görünüyor sanki idrar kaçırıyorum gibi