htc_123kbr Sizce 23.hafta normal mi göğsümden süt geliyor çok değil ama tişörtüme değiyor ve çok sızlıyor 2 gündür yaşayan varsa bilgilendirebilir mi
tahamommy htc_123kbr süt gelmesi normal ama sen sakın sıkma canım, göğüs ucun acıyorsa krem sürüp kapak kapatabilirsin
aslanbarlasss htc_123kbr htc_123kbr benimde bu haftalara yakın hatta bi tık daha erken gelmişti. Sütün gögüs uçlarında kuruyacak ve süt gelen açıklıklarda kuruyacak bence kurumuş sütleri ordan kaldırma ki akmasın sürekli. Bi nevi tıkamış gibi oluyor. Ve mümkün mertebe gögüslerine dokunma ve sakın sıkma. Uyarıldığı an daha fazla sür gelir