Canım ben şuan 27+6 yim iki hafta öncesi bende az hissediyordum yani eskisine göre çok azalmıştı hareketleri korkmuştum doktor kontrolümüz yaklaşmıştı zaten gittiğimizde söyledim bebek gayet iyi korkulacak bi durum yok bazen farklı pozisyonlarda durur o yüzden az hissetmişsindir dedi ayakları alt taraftaymış alta vuruyordur hatta demişti şuan mesela aşırı hareketli hiç durmuyor belki senin de geçici bir durumdur ama hiç hareket hissetmezsen tabi ki bi doktora gitmelisin