Bu ay kimyasal gebelik geçirdim aynı zamanda pcos görünümüne sahip olduğumu yarın tekrar doktor kontrolüm var netleşecek … kimyasala döner dönmez regl oldum hatta burda ya yazdım betam 3.42 çıktı 7ye çıktı sonra 2.53e düştü hemen regl oldum zaten bugün 6.günüm hala damla damla gelmeye devam ediyor 5 günde biterdi normal mi ?