yadimu yani bebeğim kemik yapısı 38+2 günlükken karnı 35. Haftada kalmış 3 kilodan 2.600 düşmüş 3 hafta aç kalmış ve açılma sancı hiç olmadı nstde hep normaldi karnım zaten hiç çıkmamıştı alerjim astım nedeniyle suni sancı vermek istemedi doktorum direk sezeryan dedi istemediğimi dile getirsemde bebeğin kalbi yavaşlar diye riske atmak istemedi 2. Eğer günü gününe olup açılma olursa bı nebze belki normal olur mu diye düşündüm çünkü sezeryandan com korkuyorum normal doğumda dogurana kadar sancı cekiyosun ama sezeryanda uyusuklugun gittigi anda günlerce sancilaniyorsun tabiki kişiden kişiye değişir bu durum ama korkuyorum ilkinde yaşadıklarımdan dolayi