İkili tarama testi e nabıza düşüyor mu devlet hastanesinde yaptırdım daha doğrusu enfeksiyon geçirdim 10 gün hastanede yattım taburcu olacağım gün ikili tarama testi yapıldı yani biraz baştan savma gibi oldu ama sonuçlar e nabizda gözükmüyor hasteneye sorsam hangi doktorun yaptığını bile bilmiyorum isim olarak pazartesi günü yapılmıştı test