sinemmm38 37 haftalık bir haftadır sol gögüsümün altında batma tarzında agrı oluştu gece bile dönerken ağrıyor yani ağrı dedigim şey tek taraflı batma yaşayan olan varmı arkadaşlar ne yaptınız lütfen yardım cok kötü bir durum bu
anee234 sinemmm38 27 haftadir böyle bu bazen ağrıdan uyuyamıyorum doktorum normal dedi sürekli mineral su tüketiyorum 2 3 tane içinde magnezyum olduğu için o biraz azaltıyor bunu
sinemmm38 anee234 27 hafta cok değilmi ben 36 haftadan sonra başladı ve şuan sağıma soluma bile dönemiyorum gögüsümün orada batıyor bıcak gibi
anee234 sinemmm38 doktor bebek büyüdü için dedi bilmiyorum birden ağrıyor ben yatmak orda dürsün ağrıdı zaman nefesim kesilyor ama sürekli değil