Oğlum 4 ay 10 günlük 5.ayda ek gıdaya başlayacağız ufaktan bişeyler bakıyorum şu silikon mama tabaklarına bi türlü alışamadım koku yapıyor dediler bir de ben vakumlu sert plastik ⅔ bölmeli mama tabağı arıyorum bi munchkin markasının var cırtlak yeşil başka da yok sanırım geri kalan hepsi silikon siz ne kullanıyorsunuz silikon mu memnun musunu bir de cam rende gerçekten gerekli mi yoksa gereksiz bulaşık mı tabağa koyup çatalla ezdiğimizde de aynısı olmuyor mu ?