deryabrs Boğazlarım şişti ve burun akıntım başladı. Ben böyle hasta olduğumda antibiyotik kullanmadan asla geçmez. 14. Haftadayım yarın doktoruma yazıcam bakalım.. Gebelik süresince grip ilacı veya antibiyotik kullanan oldu? Doktorunuzun görüşü neydi?
flover0 deryabrs geçen hafta boğaz ağrısı ile başladı vücut ağrısı ile devam etti ateşim vardı takip ettim ballı limon günde 1 çay bardağı ıhlamur ılık su ateş içinde ılık duş aldım sonrasında ağzımdaki tüm dişlerim sızladı sonraki günler öksürük başladı göğsüm boğazım öksürdükçe çok acıyordu öksürük daha devam ediyor ama azaldı hiçbirşey kullanmadım öyle bir süreç geçmiş olsun inşallah en kısa sürede atlatırsınız