Berfin_azat Bende öyleyim 13haftalik hamileyim aşırı korkuyorum şey diyorlar illaki sezeryan zorunluymuş siz hiç duydunuz muuuuuu kizlarrrr
Gks_01 Berfin_azat hayır canım yok öyle birşey ona bebeğin ve annenin durumuna göre karar verilir böyle bi zorunluluk yok
YarenRoza Berfin_azat yok oyle bisey. Özele gittiğim zaman tüp bebek olduğunu sezaryen öneriyoruz demişlerdi. Bende devlete gittim. Bi sıkıntı yoksa sezaryene gerek yok dediler. Bende devlette dewam ettim ama malesef zorunlu sezaryen oldum