27.haftaya doğru yaptırdım zaten yüksek çıkacağını düşünüyorduk öyle de oldu. Korkulacak endişe edilecek hiç bir şey yok ayrıca tadı o kadar da kötü değildi o gün sabah midem bulanıyordu kusarım fenalaşırım diye de çok korkmuştum ama hafif bulantı oldu ve açık hava da durdum 2.saatten sonra kahvaltı yaptım korktuğum gibi olmadı süreç eğer doktor gerek gördüyse bence yapılmalı ve erken doğumu da tetiklediği için biraz önemsemeliyiz diye düşünüyorum 🧚🏻♀️