arslansedaa sancım başladığı zaman suya koyuyorsun duanı ediyorsun bir yudum içiyorsun o suyun içinde kalsın sancın Allah’ın izniyle hızla ilerleyip açılmam olduğu rivayet ediliyor otta açılıyor Doğum olduktan sonra Sudan çıkması lazım ki aynı hızla kapansın rahmin benim saçmamda kavanoz da duruyor merede ne zaman sancım gelir bilmiyorum hemen suyu koycam içine nasipse duasını falan ben yapıcam