Ben doğumdan birkaç hafta önce yoğun şekilde ishal olmuştum bagırsaklar kendini boşaltıp vücudu doğuma hazırlarmış karın ağrınız da sancı eşlik etmiyorsa ishalden dolayıdır muhtemelen haftanız da iyi bende 38+1 de doğum yaptım sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻💗🌸