irmu 37+1 haftalık hamileyim nerdeyse 10 gündür sol ayağımda parmaklarımda kramp giriyor ödem yok ama kramp var ayağımın üstüne basamıyorum acaba sizlerde de oldu mu kızlarr
gamzeakarsu17 irmu maden suyu içeveksin ilaçlarını güzel kullanacaksın kramptan uyandığım olmuştu ayağıma bacağıma defalarca girdi bu normal
irmu Iremkoko magnezyum eksik kalıyor dediğin gibi kullanıyorum düzenli ama her gün daha kötü oluyorum teşekkür ederim tekrardan 🫶🏻
irmu gamzeakarsu17 evet evet sade soda içiyorum ger gün Kızılay Erzincan’ın sodadını önerdiler her gün bir tane içiyorum ilaçlarıda düzenli kullanıyorum ama bi fayda etmiyor teşekkür ederim tekrardan 🫶🏻
irmu Iremkoko geçen gün artırdım artık gerçekten fayda oldu şuan çok şükür kramp kalmadı ayağımda 🫶🏻🙏🏻☺️