2 sene önce doğum yaptım nil hanımdan gayet memnundum sezaryen oldum ameliyatımda gayet güzeldi bi sıkıntı yaşamadım sadece doğum sonrası hastaneyi hemşirelerin ilgisini beğenmediğim için bu sefer farklı bir hastaneye gidiyorum ama aklım hala Nil hanımda doğumumu yine onda yapabilirim çok kararsızım