Kızlar ilk bebeğime goon kullanıyordum aşırı memnundum piyasadan çekildi. Molfix beyaz pakete geçmiştim o da iyiydi ama smart fit adıyla yapısı değişmiş memnun kalmamış kimse. Sleepyi de çok sevmiyorum. Prima boykot ürün olduğu için tercih etmiyorum. Başka önerebileceğiniz bez var mı? İkinci bebeğim doğmak üzere ve marka seçemedim hala