elem02 Kızlar 21. Haftadayım, boynumda bir sürü minik minik et beni çıktı. Böyle olan var mı acaba ve neden oluyor bu?
littlebabyyy elem02 benim ilk hamileligimde olmuştu boynumda ve kararmada oldu küçük küçük çıkmıştı şuan hala var.
leefamily elem02 ayy benimdee yaaaa, ayrıca koltuk altım falan karardı doğumdan sonra geçmezse cildiyeye gideceğim
songulattepe elem02 Benimde hamilelikte tek şikayetim bu şuan malesef. Boynumda yoğun bir şekilde et benleri çıktı. Doğumdan sonra dökülmezse lazer ile yaktırıcam.
Yasafi-23 Benim de oldu kızlar yaaa… 4 yıl önce koltuk altım. Sanki git gide de büyüyor. Korkuyorum. Da hassas yer diye.