medias haftama kadar devlette muayene oluyordum sonrasında özelde bir doktora başladım ve şuan 31 haftalığım. 2 kere muayeneye gittim, doktor tansiyon ve kilo ölçümümü yapmıyor, bu normal mi? ben normal olduğunu zannediyordum taaki birkaç doğum yapmış kadınla konuştuğumda ‘her gitmemde ölçmesi gerektiğini’ söyleyene kadar..
1_2_3_4 medias ölçülür her gitmen de bide özel olmasına rağmen gittiğiniz de sorun iki defa dır ölçüm yapılmıyor diye
1cey medias her gitmemde ölçüm yapılmıyor ikinci gebeliğim. 15. haftada (o hastaneye o doktora ilk muaynemde) istedi kilo ve tansiyon, kan, idrar işte rutin şeyler. Ondan önceki doktor da her gitmemde istemedi
1233456 medias valla ölmeleri gerek normalde ben hemşireyim bana da evde sık sık fakir et deyip geçiyor özel bş de 😅😅
medias kvsronlerr @1cey @1_2_3_4 @1233456 Esma006 dönüşler için teşekkürler hanımlar🙏🏻🙏🏻 bunu ilk fırsatta soracağım doktora. Diyarbakırda ikamet ediyoruz eşimin işi sebebiyle ve 19 hafta öncesi buradaki devlet hastanesinde de ölçmediler benim.
kvsronlerr medias nst girmeye başlayana kadar bende de hiç tansiyon ve kilo takibi yapılmadı özelde 32.haftada başlandı anca ama devlette her gittiğimde ölçülüyor
sarilale123 medias Ben de devlete gittiğimde ölçmüyorlar ama özele gittiğimde muayeneden önce tansiyonumu ölçüyor sonra muayeneye geçiyor.