senaakck bende aşırı yüksek şekilde vardı hamileligimde de kaç kez atak geçirmiş biri olarak doktor kontrolünde ilerledim ve sezeryan öngördü doktorum ama benim ki anksiyete ve panik atak ikisi bir olduğu için beni deli ediyordu, ataklar geçirdim eğer sizin böyle bir durumumuz yoksa normal doğumda yapabilirsiniz sadece bir terapist desteği almanızi öneririm. Daha güzel ilerler bence.