Arkadaşlar 24+2gunluk olduk şükür 🙏son bir haftadır hareketleri çok fazla belirgin ve kasıklarımda hisediyorum her hareketten sonra idrara çıkıyorum mutlaka ..neredeyse wc de yatıp kalkıcam o derece bu haftada bukadar baskı ve aşagida hissetme normal mi bilemedim acikcasi ? Ayni haftada olanlar ne durumdasnz?? Szdede oluyor mu boyle