mutsuz1
mutsuz1 akıntı normal zamanda da oluyor ancak yerleşme kanaması olmadı henüz. Zaten hesaplara göre 3 haftalık daha erken diye düşünüyorum. Benim de birincisi kimyasal ikincisinde de kese bozuldu bu da üçüncü oluyor. Merak etmeyin doktorlar vücudunuz henüz bu maddeyi tanımıyor diye kabul etmiyor, zamanla beden alışacak gebeliğe kabul edecek demişti. Canınızı sıkmayın🥰❤️