Göbegimde avuç ici kadr bi bölgede puturluk çıktı kaşınıyor isilik gbi ayni cildiyeye gittim advantan verdi kortizonlu az az sür dedi ama etki etmedi sol taraftadada cikti orada avuç ici kadar hiç çatlak yoktu o bölgeler kasımaktan çatlak oldu . Basına gelen kaşınmasını gecircek baska bisey önericek varmı