Fatmanur_0416 bende de aynı şekilde oldu. Otuz gün kadar normal lohusa kanaması oldu sonra beş altı gün kesildi ardından yine kırmızı kanama gördüm. Ve hala da devam ediyor. İki hafta oldu. Doktora gittim, durumu anlattım, sezaryen olduğu için geç toparlar dedi, kanamalar durur durur birden çok gelir bu normal dedi, sadece pıhtılaşma olmamasına dikkat et dedi, eğer öyle bir durum olursa hemen gelirsin dedi. Lohısa kanamaların bir sene de sürebilir dedi ama adet de olursun illa, belli olmaz korun bir şekilde dedi .