ferayyyy Bebeğim entübe edilmiş. Tam bir hafta önce doğmuştu bugün biraz ateşlenip dolaşımı bozulunca entübe etmişler. 29+3 te doğmuştu bir hafta önce 1540 gram olarak. Duyunca yıkıldım kendimi toparlayamıyorum
Mucizem_63 ferayyyy 34 haftalık doğum yaptım 31 hafta ile uyumlydu entubeden cikarmslardi kendi solunum yapamynca tekrr entube olmstu 22 gün kuvez sürecimiz olmstu yani tekrr entube edilmesi normldir endişelenme 🌼
semahayall ferayyyy hayır hayır yıkılacak bir şey yok asla , benim kızım doğmaz doğmaz entübe edilmişti , entübe sandığımız gibi kötü bir şey değil aslında , rahat rahat nefes alabilmesi için
Mucizem_63 ferayyyy yani ateş norml bir bebeği bile zorluyor premutre bebekte Zorluk olabilir o yüzden entube durumu olmuştur
Mucizem_63 ferayyyy evt enfksyn vs herşey vardı sürekli serum takilydi taki kuvezden çıktığı güne kadar
ferayyyy Mucizem_63 enfeksiyon var demedi ama sabah ateşlenmiş dolaşımını ve solunumunu beğenmedik o yüzden entübe ettik dedi. Antibiyotik güçlendirmişler işe yarar değil mi
Mucizem_63 ferayyyy evt antibiyotik fayda eder benim bebeğim 30 lu haftada olmasına ragmn asla ciğeri gelsmemsti solunumi asla kendisi yapmyrdu doktorlar yaşaması mucize dedi
ferayyyy Mucizem_63 ben doğumdan 2 gün öncesinde ciğer geliştirici vurulmuştum 29+3 te sezeryan oldum bugün 30+3 oldu bebeğim
semahayall ferayyyy 3 gün entübe kalmıştı , çok şükür şimdi 4 yaşında , hiç korkma Allah’ın izniyle sağsalim kucağına gelir annesinin 🤱🏻