maral02 evet ben de gebelik kolestasi geçirdim, öncelikle kadın doğum söyledi, dahiliyeye yonlendirildim, dahiliye tarafından kadın doğumun verdiği ilaçlar kesildi ve 1 hafta takibe alındım ondan sonra dahiliye de beni gastroenteroloji bölümüne yönlerdirdi, bu bölüme görününce de ilaç tedavisi başlatti gebelik sürecinde kullandım şuan bir sorun yok çok şükür, çok geçmiş olsun stres yapmayın 🩷