hilalpiskin Hamile olduğumu bir hafta önce öğrendim ilk beta 180 idi 2 gün sonra 480 4 gün sonra 8000 çıktı normal mı çoğul gebelik olabilir mı
kps hilalpiskin oy maşallah 🧿 Olma ihtimali yüksek genelde beta tek başına yeterli değil diyolar ama kontrole git mutlaka en yakın zamanda. Sağlıkla gelsin, gelsinler 🌸👼
buketdeniz19 hilalpiskin Canım beta değerinde tek yada çoğul demek doğru olmaz ancak ultrason ile netleşir öyle bir durum varsa
akbltsvda hilalpiskin ayy benim 2. Verdiğim betam tam 14400 cikmistii. Doktor cogul gebelik olabilir demisti ödüm kopmustu😂neyse ki oyle birsy olmadı