BKZ Kanal yok maçı izleyemiyorum diye üzülüyordum aslında ne galatasaray ne fenerliyim ama maç izlemeye bayılırım 🤣 neyse derken üst kattan osimeeennnn barııışşşşş sesleri yükseldi 3 kere goolll beee goolll dediler aha dedim kesin 3 bilmem kaç bitti 3-0 bitmiş 🤣🤣🤣