cyda18 33+5 haftalık hamileyim ve grip oldum sadece parol içebiliyorum nefes almada zorluk yaşıyorum meyve tüketiyorum ama siz neler yapıyorsunuz hastayken bebeğimin kıyafetlerini ütülemem ve hastane çantası hazırlamam Laz’m ama hiç halim yok napıcam
bsr18_ cyda18 ben hamileliğin başında grip oldum 15 gün çektim tamamen geçmeside bir ayı sürdü. Zararlı diyende var ama ben bol bol viks sürdüm burnumun ucuna nefes alamıyordum. Ayrıca bulantı ve kusmada vardı hamilelikten dolayı çok zor toparladım. Ihlamur içtim ballı su içtim. Mentollü sakız vs ama hiç ilaç kullanmadığım için çok zordu