zulemaa Kızlar ilk bebeğimden kalan elele madre anne yanı beşiğim var yatak odasına bırakacağım onu fakat bana bir de oturma odasına yanımda rahatlıkla taşıyabileceğim tarzda bir beşik önerir misiniz çok teşekkür ederim cevaplayanlara şimdiden :)
hurremintorunu zulemaa elele markalı park yataktan memnun musunuz bende de ilk bebeğimden kalan baby plus var ama sallanma aparatı sürekli çıkıyordu sallarken o yüzden kullanamamıştım hiç şimdi de tekrar hamileyim yatak alcam ama ahşap olanları kullanışsız diyorlar park yatak istiyorum bende aslında ama sallanmasından ötürü pek emin olamıyorum
zulemaa hurremintorunu kusura bakmayın girmedim bi haftadır uygulamaya yeni görüyorum. Sallama olarak yani öyle ahım şahım sallanmıyor içi oldukça geniş ben çok memnundum ama biraz büyük bir beşik yatak odanız geniş değilse çok kullanışlı olmayabilir yer kaplıyor baya bir