Ayseymen çocuklar güzelle ne alakası var ya nereye bağlamaya çalışıyorsunuz olayı çevremde 4 kişiden 1 n de hatta 2 sinde etmen var bu yüzden demiş olabilir miyim acaba. Her çocuk güzeldir diyor yok ben aksini iddia ediyorum sanki. Allahım yarabbim ya. Ayrıca benim söylediğimi mi yapacak sanki benim kızımın adı da Zeynep mesela herkes koyma çok var dedi ben eski ve güzel olduğu için koydum kimse kimseyi dinlemez bunkonularda ama öylesine sorar merak etmeyin